Hoe moet ik online mijn belegde broodjes bestellen?

Het bestellen van uw belegde broodjes lunch bij Wie vult uw broodtrommel Amsterdam & Utrecht is nu nog eenvoudiger. Met één druk op de knop is de bestelling van uw belegde broodjes verzonden en komt een medewerker van Wie vult uw broodtrommel Amsterdam of Utrecht de belegde broodjes lunch bij u afleveren op het gewenste tijdstip.
 

Het werkt als volgt:

1- Stel uw belegde broodjes lunch samen.
2- Voer uw adres gegevens in (inschrijven).
3- Controleer uw bestelling.
4- Verzend uw bestelling.

Zodra u uw bestelling van de belegde broodjes lunch heeft verzonden wordt er een bevestigingsmail naar uw e-mail adres verzonden. Als u deze mail ontvangen heeft kunt u ervan uit gaan dat wij uw bestelling van de belegde broodjes in goede orde hebben ontvangen. Door het aanmaken van een account hoeft u bij uw volgende bezoek niet meer uw adres gegevens in te voeren. De vermelde prijzen op de website en in de brochure zijn exclusief BTW.
 

Kan ik ook lunch pakketjes per persoon bestellen?

Ja dat kan. Klik op "bestellen" links boven in de pagina en maak dan de keuze voor "belegde broodjes". Gezien wij deze pakketten op maat maken, kunt u ons het beste even bellen via 020-2263650 / 030-2006490 of mailen naar info@wievultuwbroodtrommel.nl 
 

Hoeveel broodjes moet ik rekenen per persoon?

Indien u een lunch besteld voor uw kantoor, dan gaat u doorgaans uit van een bepaald aantal personen. Om voldoende broodjes te garanderen, adviseren wij om 2,2 broodjes per persoon te bestellen. Een voorbeeld, u wilt voor 12 personen een harde broodjes lunch bestellen. U bestelt dan 27 broodjes. Indien u ook drinken bij de lunch besteld, dan heeft u de keuze uit 250ml of 1L verpakkingen. Doorgaans adviseren wij 1L per 4 personen.


Zit er ook bestek en borden bij de bestelling?

Nee, alle genoemde prijzen zijn foodprijzen. Wij leveren de broodjes in dozen of houten kistjes aan, hier zit geen servies of bestek bij. Indien u soep voor meerdere personen besteld, dan leveren wij dit aan in een zogenaamde 'hotpot'. Hier zit dan ook een opscheplepel bij. Vergeet u daarom niet om ook te checken of u voldoende soepkommen en bestek in huis heeft. Mocht u servies en/of bestek willen bestellen, bel of mail ons, dan informeren wij u over de bijkomende kosten.

Kan ik ook contant betalen?

Nee dat kan niet. Bestellingen kunnen via Ideal of op rekening betaald worden. Indien u voor op rekening kiest, wordt deze factuur automatisch per mail verstuurd met een betalingstermijn van twee weken.

Kan ik ook belegde broodjes in het weekend bestellen?

Leveringen in weekend zijn uitsluitend op aanvraag.

Leveringsvoorwaarden

Wie kunnen al bij u leveren vanaf een orderbedrag van € 30,- excl. BTW en bezorgkosten. Voor leveringen in Amsterdam en Utrecht/ omstreken rekenen wij de volgende bezorgkosten.
Bestellingen vanaf € 30,00 - € 5,00
Bestellingen vanaf € 150,00 - Gratis

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Bestellen

U kunt tot 11:00 uur bestellen voor dezelfde dag, wij leveren uw bestelling dan vanaf 12:00 uur. In Amsterdam en Utrecht leveren wij van maandag t/m vrijdag volgens verschillende bezorgtijden. Heeft u een levering in het weekend overleggen wij graag met u. Bestelling in Amsterdam worden dagelijks geleverd tussen 10:00 - 12:00 en 15:00 - 16:00 uur. Bestellingen in Utrecht worden dagelijks geleverd tussen 10:00 - 12:00 en 16:00 - 17:00 uur.

Leverings gebieden

Onze bezorggebieden bestaan uit Amsterdam, Utrecht, Maarssen, Houten, De Bilt, Bilthoven, IJsselstein, Nieuwegein, Vleuten, De Meern, Bunnik en Wijk bij Duurstede. Wilt u een bestelling plaatsen met levering buiten deze gebieden, bel of mail ons dan even, dan informeren wij u over de bezorgkosten.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Bel ons dan via 020-2263650 / 030-2006490 of mail naar info@wievultuwbroodtrommel.nl